OBC's pictures



hye guys . sebelum aku mula kan benda-2 merapu yang nak di tuliskan di sini aku nak bagi tahu korang yang aku tengah taip setiap perkataan yang korang tengah baca ni pada jam 3.48 pagi . amacam ? ada beran ?? haha . sesaje aku nak melalut pepagi buta ni . tadi habis meeting kul 1 and sidai baju yang di basuh petang tadi ( punya la busy sampai tak sempat sidai baju -.- ) and finish some of lab report chemy . agak la penat tapi dah supper dengan big mac tu dah cerah dah bijik mata ni . hehe . 

and for any body information , besok bermula lah ekspidisi gunung berembun . tapi aku tak tahu la past tau tak sebab masalah kaki ni =( nak kene pergi dapatkan pengesahan doktor dulu besok , kalau tak cik kherol memang tak nak bawak la . woowoo sedih la kalau aku takleh pergi . jeles nak mati aku kalau aku takleh ikot !

but any way , macam yang aku dah janjikan , aku nak post gambar-2 aku OBC . so lets scroll down =]












adehhh ! penat la nak upload semua . aku pun dah ngantuk . besok kelas pagi . so good night and sweet dreams guys =]

MAAF BAGI PENGGUNAAN "aku" BAGI MEREKA YANG LAHER SEBELOM 1994