upu dah keluar tapi ...






assalamualaikum and a very good evening to teachers and friends . standing here today , i would like tell you about my upu result . cewahh . dah macam public speaking time oral test dalam kelas dulu . nasib baik lulus =,=' okay-2 back to story aku nak cerita kat korang . haa kat atas tu result upu aku . kau hadoo ? haha . cakap macam aku dapat A-LEVEL jer kan . aku dapat diploma jer pun . tak layak nan result ku yang tak seberapa nak masuk asasi dekat uni yang best-2 . ehh uitm pun best apa . cik ariey nan cik azizah selalu promote uitm cakap yuran murah ! haha . sekali betul-2 aku dapat uitm . tapi masalah nya nak pergi ke tak ajer . haila -.- semua orang dah macam suruh aku pergi matrik babe . tapi masalah nya matrik tu memang pack la kot jadual dia . orang cakap la kan . dah nak belajar kejap sangat kan lagi pun setahun jer pun . tapi yang lagi best , kalau kau tak dapat score kompem kau kena tendang T.T gila kan ? itulah pro and contra matrik . kalau diploma , yang best nya jadual dia relax ajer . yela tiga tahun kan . tapi tu la masalah nya . tiga tahun tu lama . lepas tiga tahun baru boleh sambung degree . tapi sekarang dah ada fast track tapi kena score tinggi jugak la -.- kesimpulan nya semua nak score tinggi . haha . kalau kau tak nak score pape kau duduk ajer kat rumah , dalam bilik , tunggu datuk tua kerepot yang macam ulat bulu naik daun datang pinang kau . dah la tua , gatal pulak . tak sedar diri betul ! hoi keluar topik la . ehh haha maaf lah ya =.=' dah tak berapa nak betul aku pikir masalah uni ni . hailaa -.- tapi tadi along ada bagi link satu blog ni . agak membantu jugak lah . *nampak sangat nak suruh aku pergi diploma* sapa yang kebangangan ehh bukan kebingungan macam aku ni boleh cuba baca blog ni . TEKAN SINI . mithali pulak along aku >.< huhu . kalau ikut kan papa aku nak ajer dia suruh aku belajar dekat KPTM yang aku dapat diploma sains jugak tu . sebab depan pagar tu ajer tempat belajar nya . muahaha . itu propa , tak dak la depan pagar tapi dekat yang amat ! tak advance la pa . time study ni la nak merantau . lagi kan nabi suruh menuntut ilmu sampai ke negeri china . ni kan pulak uni sebelah negeri ajer =] okay ?

cakap pasal diploma sains uitm ni . aku dapat sama dengan cik nino \(^-^)/ haha . ada jodoh betul aku dengan dia . ohh sila jangan ada salah faham . kami bukan golongan yang nabi tak mengaku umat . kami cuma BFF SAMPAI MATI ! haha tapi yang cuak nya kos ni ada dekat tiga uitm . dekat arau perlis , jengka pahang and kuala pilah negeri sembilan . hari ni tak dapat tahu lagi aku dapat kat mana sebab besok baru ada surat tawaran . so agak la cuak sebab kalau aku dapat tempat sama nan cik nino mungkin aku tak pandang dah kot matrik tu . tapi pape pun kalau boleh nak dekat kuala pilah tu sebab nanti dekat dengan along and angah . tu pun kalau aku pergi la =P nanti tak pasai-2 aku tercampak dekat utara tu tak nak la aku ! dari tadi aku cakap pasai diploma sains ni kan , aku pun tak tahu apa la sebenarnya aku nak belajar nanti . macam main doktor-2 kah aku nanti ataupun main kawin-2 . haha tak dak makna nya . so , abang mithali cik nino bagi link ni dekat dia and dia datang share nan aku . trimas ya cik nino . TEKAN SINI . haa , sapa yang dapat sama nan aku ini lah yang akan kita belajar . so , boleh la nak prepare siket-2 kan . aku pun dah lupa dah aku belajar kat sekolah dulu . dah berkarat agak nya otak aku ni =.=' nak pergi servce dekat mana ni ? hailaa -.-

MAAF BAGI PENGGUNAAN "aku" BAGI MEREKA YANG LAHER SEBELOM 1994