uitm oh uitm









assalamualaikum , salam sejahtera dan salam satu malaysia . cewahh . ada gaya pembaca berita tak ? mana tahu boleh ikut jejak senior aina suzaily . *kening kening* . haha . sila jangan ada rasa nak nak hentak kepala aku dengan kasut roda . itu sakit . okay-2 semalam aku dah bagi tahu yang aku dapat diploma sains kat uitm kan . so hari ni baru boleh tahu aku dapat kampus mana . bajet pukul 11 setengah tadi aku check , aku dapat kampus kuala terengganu cendering . haha . aku pun tak tahu kenapa aku dapat kampus yang aku tak list kan semalam . semalam aku bagi tahu arau , jengka and kuala pilah jer kan . aku pun agak la pelik . mana la tahu kan kot kot tuan uitm ni nak main hide and seek and bergurau senda nan aku . ahaii -.- aku pun check banyak-2 kali sambil berharap keluar kampus lain pulak . tapi last-2 aku pasrah jer lah . tapi yang tak tahan nya mama aku pulak yang lebih-2 happy menangis bagai sambil joget-2 lagi . nasib baik tak shuffle ajer . relax la ma , baru diploma sebelah negeri . kalau phd dari planet seberang macam mana ? muahahaha . dah check tu terus aku tepon cik nino kejutkan dia dah aku bangun teramat awal hari ni . peace ^^V . dengan mamai nya dia pergi check and msg aku balik *tak tahan nya pakai RQ kot =P* dia dapat kampus jengka ='( musnah habis harapan aku nak sama-2 dengan dia . sila jangan baca dalam nada lesbo . sedih gila kot TT^TT memang aku nak sangat sama-2 dengan dia . tambah pulak kos sama . haila -.- nanti sapa la nak urus kan aku ni . selalu dia jer yang buat kerja . aku mana nak reti semua-2 ni . nak ke tempat orang sorang-2 ni scary doh . agak la cuak rasa nya =.=' sebab dalam batch aku tu macam aku ajer satu-2 nya umat yang dapat kampus tu . jangan la kata kampus tu ada kat alam bunian , nanti aku nak pergi daftar ni tak dak pun kampus tu . nak kene tunggu tengah-2 malam baru boleh daftar sebab bunian kerja shif malam jer . hoi apa aku melalot ni ? bunian bagai . scary doh =,=' tapi menurut apa yang korang baca di atas , nada macam kompem ajer aku budak uitm nanti kan ? haishh aku pon tengah pikir-2 lagi ni . tapi macam ke arah uitm la sebab satu , macam aku bagi tahu semalam diploma ni relax siket . otak aku ni dah la lembab dah , kalau tak lembab lama dah aku dapat bursary . jyeahhh . yang senasib dengan aku , sila jangan terasa =P dua , kalau ada pape masalah sedara aku ramai kat terengganu tu . rumah cik nino pun dekat ajer . haha . kalau kat kedah sana , memang aku ni makhluk asing la kot . bukan sedara mara , kenalan pun tak dak kat sana =/ tiga , korang pikir-2 la sendiri sebab aku pun tengah pikir lagi . aku pun tak konfiden lagi nak tekan button TERIMA TAWARAN . haha . macam bangang jer kan ? macam tak ready nak ke uni pun ada jugak . terasa diri ini masih comel untuk ke alam remaja . ohoii XD tapi dulu gatai ajer nak habis sekolah cepat-2 sebab nak masuk uni . sebab apa ? sebab tak nak pakai baju sekolah ! haha how typical thinking i am -.- tu lah manusia . masa ada tak dihargai , dah hilang baru nak menyesal . harap maaf , itu hanya fatwa diri sendiri . heee =]

lets begin our new chapter with some good news
and let the good things come to us
and go through them with a smile =]

NOTA KAKI : entah pape ajer aku nak berpoetry kat sini . essay pun asyik grammar error . vocab berterabur , spelling kelaut . ada hati jer ! haha . pape pun hari aku bake brownies tadi . kau hadoo ? =P

MAAF BAGI PENGGUNAAN "aku" BAGI MEREKA YANG LAHER SEBELOM 1994