cerita basi



ASSALAMUALAIKUM 

hello peeps ! long time no see . huhu . dah 28 hari kot aku dah tak on benda alah ni . *tak sampai sebulan lagi kan* hehe . tapi kalau bulan islam dah cukup la . alahaii . aku pun bukan nya tak nak menaip kat sini lagi dah tapi tak sempat dowh . sampai kan basi habis dah cerita2 yang aku simpan tok korang . tapi basi tak basi pun aku nak wish jugak SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN . haha . walau pun raya dah minggu keberapa ni tapi tetap bulan syawal lagi kan ? so , takda la basi sangat . ngeh3 =P

raya tahun ni syok lah jugak . walau pun duit raya tak banyak macam zaman belia remaja dulu . ngeh3 . dah besar dah pun , dah boleh cari duit sendiri sebab tu takda orang nak kasi =( tapi pape pun raya tahun ni seronok sebab ramai yang balik . ehh silap ! dah ramai ahli keluarga . maklumlah semua dah kahwin , bertambah la keluarga kan . tu yang syok nya . sebab tak penah merasa ada keluarga ramai2 ni =]
dah bertambah tu perangai pulak macam sakai je semua . haha . nasib baik la masuk gang . sekepala aje . sporting habis ! tapi , yang tak syok tahun ni tak sempat nak bergambar . so takda la gambar raya untuk di upload ya . harap maaf =(

sekarang ni pulak busy nan test n quiz . maklum lah final dah nak dekat . apa pun aku tak tahu lah nanti . assignment banyak yang terbengkalai . belajar yang belum raya dulu semua dah lupa . ni mesti sebab makan tart nenas banyak ! haha . pape pun , dekat final ni la pulak banyak aktiviti nak ada . huhu . tapi yang sedih ekspidisi gunung senyum minggu ni cancel . huhu . TT^TT

aku pun tak tahu nak tulis apa dah . dah semua cerita aku nak share nan korang semua dah basi ='(
tapi pape pun aku harap sangat boleh update bebanyak lagi kat blog aku yang dah macam zaman batu takda pape perubahan sejak zaman tok kaduk berkanjang kain lagi *betul ke pribahasa kau ni?* lantak lah !aku pun tak tahu apa aku meroyan . and harap sangat ada lagi yang masih sudi baca blog aku yang merapu ntah pape ni =') so , so long peeps ! peace =]

MAAF BAGI PENGGUNAAN "aku" BAGI MEREKA YANG LAHER SEBELOM 1994