wanted twitter[s]






good evening peep =]
tyme2 boring ney , trase rajen lak nak share something nan korang
semua org pon tau
retis sekarang tngah rancak gune tweet tok share prkembangan dye org kat pminat
begitu gak nan kpop retis
so ari ney , aq nak share tweet2 dye org
kpoper jom cekidout !
yg mne x de tweet sila sign up
n yg dah ada sila follow yer ^^v

>> b2st.yoseob <<
>> b2st.gikwang <<
>> b2st.junhyung <<
>> b2st.doojoon <<
>> b2st.dongwoon <<
>> b2st.hyunseung <<

>> missA.min <<
>> missA.suzy <<
>> missA.jia <<
>> missA.fei <<

>> 2pm.junho <<
>> 2pm.chansung <<
>> 2pm.wooyoung <<
>> 2pm.taecyeon <<
>> 2pm.nikhun <<
>> 2pm.junsu <<

>> WG.sohee <<
>> WG.sun min <<
>> WG.yubin <<
>> WG.hyerim <<

>> suju.lee teuk <<
>> suju.siwon <<
>> suju.shindong <<
>> suju.eunhyuk <<
>> suju.yesung <<
>> suju.donghae <<
>> suju.ryeongwook <<
>> suju.sungmin <<
>> suju.kyuhyun <<
>> suju.kibum <<
>> suju.heechul <<
>> sujuM.henry <<

>> 4min.hyunah <<
>> 4min.gayoon <<
>> 4min.sohyun <<
>> 4min.jiyoon <<

>> g.na <<

>> ailee <<

>> ALi <<

>> k.will <<

hadeh . . . =.='
penat aq tempek link ney huh
dah malas pon ada
hehehe
so , apa korang tekan jer burung biru kat kiri tu hah
dkat sane 2 korang cari la kpop retis yg aq dah follow
x bnyak pon tp ada la ciket
n oh ye , jgn lupa follow en.tweet aq 2 skali yer ?
peace out !

MAAF BAGI PENGGUNAAN "aku" BAGI MEREKA YANG LAHER SEBELOM 1994